Take Me On The Floor

Om jag hade varit på lunarstorm nu hade jag fått ett mail där de stod. "Vart har du tagit vägen? Vi saknar dig *snyfta*" Men det här är är inte Lunar. Om jag ska va ärlig har jag inte haft så mycket att säga. Jag vet inte om det är lite ute med att blogga nu när alla ser på "fäjan" vad man gör. Fast jag kan väl inte säga att mina statusuppdateringar där heller är så frekventa. Jag har nog inte riktigt fattat vad det ger att folk vet allt jag gör hela tiden. Eller så känner jag väl att jag inte är en så Spännande person, eller populär heller för den delen. Jag kan tycka att det är lite konstigt när det står: "Anna Andersson: Dricker vatten" sen efter 2min "Anna Andersson: Måste Kissa" sen efter yttligare 2min "Anna Andersson: Tillbaka men glömde spola". Har det någon som helst relevans eller nytta till att skriva det? Det tar nog mest upp bandbredd. Lisas Mormor och föräldrar och jag diskuterade det vid fikat i torsdags. Bidrar Twitter, Facebook, Mobiltelefon, Iphone, Bloggar till att folk blir mer beroende av att ständigt kunna bli nådd? För 10 år minns jag att jag ringde hem till Lunkan frågade om han var hemma eller om var han var, Var han då i ekholmen med rickard och handlade snask, Fine då drar jag antingen dit själv eller så väntar jag lite och försöker senare. Tror att det bidrar oxå till att folk mer och mer måste ha någon att kommunicera med dygnet runt: Har man inget batteri på mobilen är man = Socialt medvetslös och man känner att man missar en livslängd med händelser. Kanske en konstig ursäkt till att jag inte skrivit så mycket här men den får duga.

En annan faktor som bidragit till att jag inte skrivit så mycket kan vara att jag
1 har flickvän som jag vill ägna så mycket tid som möjligt med.
2 går i skolan ca 8-16 varje dag.
3 att jag helt enkelt inte vill skriva "Hej Idag åt jag korv med mos det var gott sen åkte jag buss"

Det är lite som att gå på krogen. Det blir inget kul om man gör det onsdag torsdag fredag lördag varje vecka av de 52 som året innehåller. Istället kan man hålla sig tills man är ett stort kompisgäng som har laddat i flera veckor för att gå ut och fucka ur.

Det jag gjort sen sista inlägget är för mycket för att skriva men jag drar lite snabbt the greatest hits: Har haft ett hyfsat stort litteraturarbete som jag redovisa och fick bra kritik på. Skrev matteprov som även det gick bra. Skrev Högskoleprov. Började lovet med att inte gör piss. Älskling kirra rosa kortet och vi firade på Bishops Arms. Åkte till stockholm och festa i ett par dagar sen mös vi med grisvaccin i oss på Lisas Land, Grilla korv elda fackla fika åt fika. Sen reste jag hem igår och gick i skolan idag. Weii.

Nu har jag massor och göra säkert. Jag är sån att jag har så mycket att jag förtränger allt och tänker att eftersom jag är så trött idag så lär jag mig ändå ingeting så jag gör de nog imorgon istället när jag är pigg och laddad. Men alla vet ju att imorgon äre nån ny hemoröjd som irreterar och då tvingas jag lägga det förra på is för att satsa på det nya men samtidigt växer isberget och snart blir jag som titanic och kör in i det och sjunker.
Men jag ska försöka förhindra en sån katastrof och göra lite idag lite imorn: Pö om Pö som det heter *fniss*


Nu ska jag ägna lite tid åt att planera hur jag ska ligga ner i sängen och planera mat för kvällen och ev aktivitet. Imorn slutar jag 12 Puss

Kommentarer
Postat av: lissi

du är duktig :)



snart kommer du få en puss i nacken sen drar vi och handlar!!!

2009-11-02 @ 17:04:56
URL: http://amigone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0