Hey sista, go sista, soul sista, flow sista

Den här helgen var väldigt skön. Efter lovet så äre ju alltid så att man bara vill vara mer ledig om man inte är hora och längtar tillbaka. Nu sitter jag och har gjort en termos kaffe och äter av min pälskis muffins och slö lyssnar på Kents nya. På torsdagen sitter man o tänker på allt man ska göra i helgen. På lördagen tänker på man allt man ska göra på kvällen. På söndagen ångrar man att man inte gjorde något av de saker man ville göra. Så äre varje helg. Azz ja måste säga som i Leathal weapon; I'm too old for this shit. Helt galet att mitt utsug har minskat så pass kraftigt. Vet inte vad som ska kunna få mig att få tbx mitt utsug? Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, du har flickvän och därför vill du inte gå ut mer.

2009-11-08 @ 15:50:04
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0