Snart!

Om ca 24h slutar jag om en timme och ska bege mig mot nya äventyr med chitichitibangbang. Ser fram emot och ha 2 nätter ledigt för att sen börja igen. Fast jag trivs ju så bra. Idag hade jag lite trist på jobbet och lite långtråkigt så jag lånade ett par glasögon och en hatt. Drog på mig två grillvantar och gick runt o diggade till La Voix och boxades lite med några. Det var kul. Ha-ha. Segade igenom mig dagen och kom hem vid 9. Sen lagade jag Pasta bolognese och åt framför datorn. Dagens Diskussar har varit många. Diskuterade lite almenackan, knivmord, semester, bensinpriser, böcker, ljudböcker, jobbet, skor, disk, släktingar, ålder och kungen. Det är så trist att man behöver jobba när det är så fint ute säger många. Jag vet ändå att jag bara hade stört mig på att det var varmt och det enda som är jobbigt är när man ska upp vid 6.

Om det är någon av er 3 som läser som har tips o tricks om hur man gör en god fiskrätt är det mycket välkommet då jag som inte äter fisk alls tänkte kolla om det är gott. Give it a try.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0