7 jobbdagar

Idag är det 7 jobbdagar kvar på jobbet och jag måste säga att det ska bli skönt som sex... Iaf i 2veckor sen kommer jag nog vilja vara kvar där får ju ändå ca 13k netto nästa lön.

Wut wut in the butt. Var i Stockholm söndag - tisdag. Blixtvisit. inte för mycket att säga om dom dagarna. Gick fort och vipz satt jag på bussen (of hell) hem.

Om lite mer än en vecka åker jag och min älskling på bilsemester på västkustenish. Ser fram emot det något så enormt. Får hoppas att vädret är okej iaf så man slipper ligga i tältet och "läsa bok". Det är väl det som är det positiva med att ha bil: Det finns alltid ett skydd för regn. More to come.

Har även varigt sjukt fiffig och flyttat skärmen 5cm åt vänster så jag kan sitta på toaletten och kolla på film :) ser inte nå vidare bra då det är ca 5m ifrån men ändå. med kikare äre no problems.

what lse, jo har varit i linköping på lite ärenden så som prata med mormor och farfar vara på laland och mysa hos mamma. Rätt härligt att bara ta det lugnt. Det var okej väder oxå så de va nice.

Weeks biggest news so far: Olle aka laforq har blivit Old school på Fragbite.com jag är as nöjd :) iofs var the actual day för en månad sen men ändå såg det nu.

Prel
Fredag: Sluta jobbet 13.00, Dra till systemet, Köpa myspåse, Sätta mig på bussen 1455, Galgen - Linköping. Hänga ca 30min exkl försening. SJ X2000 Linköping - Stockholm. Hooka upp med Älskling åka hem lämna väskan. Binge Drinking på obestämd plats/tid
Lördag: Vakna upp cpbakis. Knäcka första när alla andra tänker "Jag ska aldrig mer dricka".  Åka till systemet köpa myspåse. Förfesta hela dagen, Avsluta på lokal.
Söndag/Måndag: To Be or Not To Be. Hem

Jag kan med bestämd skrift skriva att jag vet exakt vad jag ska göra varenda dag fram till den 17e Augusti. Bra/Dåligt?

Bajsar snart på mig. Klart Slut

PS. Lisa Jag vet inte om jag har sagt det förut men jag älskar dig. DS.

Ison & Fille - Jag Skrattar Idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) Hoppas du har skoj på jobbet

2009-07-30 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0